Album warsztatowy

21:57:00 Inka 8 komentarze

To już za nami - wyczekane spotkanie z Karolą w Chorzowie trwało tylko kilka godzin ;) musiałam sobie dzisiaj przedłużyć ten miły stan, kiedy baza już jest, koncepcja, powiedzmy, że też  i nic tylko kleić :))
Dzisiaj pokażę okładkę - to ona zajęła nam najwięcej chyba czasu, a ja ruszyłam dopiero wtedy, gdy niespodziewanie ( marudziłam, że bez ptaszka to nic mi nie wychodzi) Basia mnie poratowała i potem już poszło! Ptaszek przyfrunął i wszystko stało się proste eeekkhemm.. ;)


Albumy robiłyśmy z torebek papierowych, malowanych na biało, w stylu shabby. Cudnie szeleści!
Papiery  -zestaw Loving You


Jak ten czas zleciał ? Zadanie na wczoraj takie minimum, to zrobienie choć jednej strony ze zdjęciem, Karola pomagała, podpowiadała - jak zawsze ! :)


Dzięki za wczoraj - Karoli, Reni, Rudliskowi, Anice ( ptaszek jak widzisz idealnie pasuje :* ) i wszystkim z którymi mogłam się zobaczyć  na wczorajszych warsztatach !

8 komentarzy:

  1. Pięknie to wyszło :) A z Karolą umówiłam się na kolejne warsztaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny album- świetny pomysł z wykorzystaniem torebek ;) I ptaszek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny albumik sporządziłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny jest ten albumik :) ptaszek pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia pokazują świetną pracę ,a dziś miałam ją w rękach-zachwycałam się, bo jest się czym zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaale piękności!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)