Proporczyki, banerki...

18:22:00 Inka 5 komentarze

Tak dawno nic nie dłubałam, a takie fajne wyzwania wokół, o np. na blogu The Sweetest Thing gdzie można wybrać dowolną mapkę i zrobić pracę wg niej, mnie spodobała się banerkowa :)


 Połączyłam kolory, które mnie ostatnio prześladują ;)) .Mapka tak wygląda - trzymałam się dość wiernie:

Z kolei na CCCB trzeba użyć właśnie banerków, więc umieszczam i tam moją kartkę

W tym tygodniu inspirują tam nasze rodaczki więc tym bardziej ochoczo się przyłączam do wyzwania!

5 komentarzy:

  1. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu City Crafter Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! I świetne przesłanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Inka! What a pretty card!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne i fajna myśl na kółeczku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)