Vintage durnostojki :)

22:05:00 Inka 6 komentarze

Polubiłam ozdabianie patyków. Dwa nowe i jeden z poprzedniej porcji poleciały dzisiaj do mojej pary z Art Grupy, Reni.

ozdoby na patyku

Starociowe, to i wstążka poplamiona ;) Motyw lawendy naklejony z serwetki na sznurku bawełnianym, bardzo lubię tak ozdabiać nie tylko płaskie formy, ale i puszki, butle. Potem można dalej coś tworzyć jak na takiej bazie - malować, psikać, kleić.


Wyszedł styl vintage, pasuje więc na wyzwanie na blogu Simple Create Too!


6 komentarzy:

  1. hihi... durnostojki ;) śliczne! I jak fajnie wyglądają w tych buteleczkach....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te Twoje lizaki, oj taki klimacik to ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za śliczne patyki. Zagadką dla mnie jest to skąd miałaś mój adres?

    OdpowiedzUsuń
  4. Inka: Beautiful card! Thank you for entering our Simply Create Too "Old/Vintage Challenge #67", and hope you come back this Friday, 15 August, for our new challenge.

    Diane
    Simply Create Too Design Team Member
    http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Those are cool, and certain to make brighten someone's day. Thanks for linking up at Simply Create Too!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)