Kartki wielkanocne (nie leżą mi i już)

16:30:00 Inka 5 komentarze

Jak zrobić kartkę na Wielkanoc mając do dyspozycji tyle materiałów? Mam taki problem od czasu do czasu. Klęska urodzaju. Wytłoczyć tło, stemplować, dodać tekturki, a może warstwy papieru potuszować?  I tak się zmagam z decyzją, szukam inspiracji, próbuję coś posklejać, a efekt... taki sobie, nie ma fajerwerków :) Traktuję je jak rozgrzewkę.
Wena kapryśna jest! 

kartka wielkanocna retro

kartka wielkanocna z jajem

jajko tekturka

To ciągle nie to, a czasu coraz mniej... może dzisiaj pójdzie mi lepiej, zrobię może jakiś wystrzałowy projekt hahha! z którego będę zadowolona. Jak zrobię, to na pewno się pochwalę :)

kartka z zającem

Mam nadzieję, że poczekacie na ciekawsze prace :) a póki co, podniosę sobie odrobinę morale wysyłając zająca na bloga Cute Card Thursday:

5 komentarzy:

  1. Ta druga tak mi się podoba, że się na nią patrzę i patrzę :)
    Podziwiam wciąż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdalena ma rację - druga rewelacyjna :) To czekamy na dalszy wysyp :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się podobają :).

    Ale kolejne pewnie będzie można nazwać mianem cudne ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, dzisiaj miałam zdecydowanie swój dobry dzień do tworzenia, znaczny postęp jest :)) Mnie się podobają bardziej niż te powyżej, ciekawam czy podzielicie moją opinię ;) jutro zrobię fotki!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam klimat Twoich prac, kartki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)