Spinacze ozdobne dla Was mam :) na zakończenie lata

19:45:00 Inka 19 komentarze

Obiecywałam niespodziankę już dawno temu i nareszcie mogę pokazać Wam zestawy spinaczy, które nałogowo, seriami ostatnio ozdabiałam. Będzie kilka kompletów dla odwiedzających Klonową. Bo to, że jesteście ze mną, cenię sobie bardzo, jak i to, że komentujecie, bawicie się ze mną, lub tylko podglądacie. Dajecie mi power do działania!

Mam więc fazę na spinacze. Mam też nadzieję, że się Wam spodobają :)

ozdobne spinacze

Poozdabiałam zwykłe spinacze biurowe na różne sposoby.


zestaw spinaczy hand made

Jeśli się zastanawiacie po co to to, już podpowiadam - ja najczęściej używam ich jako zakładek, do oznaczenia kartek w moim organizerze, choć mogą też służyć jako zakładki do książek, wpinacze do kartek, albumów, zamykacze torebek prezentowych. Taki dodatek, fajny gadżet dla sroczek :) No i dla miłośniczek plannerów!

spinacz w organizerze

Moja propozycja jest taka:
wpisując w komentarzu który zestaw najbardziej przypadł Ci do gustu, dasz mi znać, w jakim kierunku ja mogłabym dalej działać :)) i oczywiście tym samym sugerujesz, który zestaw najchętniej byś przygarnęła.
Oto one:

spinacze romantyczne
spinacze z różą
spinacze mediowane
spinacze happy
spinacze motyle
spinacze b&w
spinacze 123
spinacze warstwowe

Każdy zestaw opatrzyłam cyfrą, żeby ułatwić sprawę. Jest ich osiem.
Jesteście gotowe? 
Zabawa potrwa do środy włącznie, kiedy to wkroczymy w czas jesienny. Na jej powitanie taki suprajs, bo zamierzam nagrodzić Wasze sugestie :) i prawdę mówiąc niesamowicie mnie to rajcuje!

19 komentarzy:

  1. Alina :D :D :D
    Jakie cuda!
    Dzięki Tobie mam już organizer, to teraz jeszcze spinacze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co ! szalejemy ;))) odrobina gadżetów nikomu chyba nie zaszkodzi!

      Usuń
  2. Wiadomo :D
    masz na mnie wpływ :P

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki ecuuuudne:), wsztkie sa przepiekne:), ale nr 1 przecudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie fajne! Bardzo mi się podobają wszystkie, każdy ma charakter, ale 3 jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, cudne wykonanie - trudny wybór..... moje to chyba te ostatnie 8! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O super, są różniste typy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie waham między 5 a 8. Ale chyba dla mnie guzik z pentelką najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Szczególnie, że muszę się wziąć za organizację porządnie bo mi wszystko ucieka :/ waham się pomiędzy 1,3 i 7, ale chyba pierwsze wrażenie wygrywa czyli jedynki :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to który zestaw? Ten zbiorczy na samej górze :D Piękne. A jak już muszę wybrać to 8. Powędrują do mojego organizera ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 8 moi faworyci spinaczowi ;-)
    te kółeczka kojarzą mi się z początkiem scrapowania, to były czasy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na wykorzystanie ścinków. Wszystkie prezentują się wspaniale, a waham się między 1a 6... ....Hmmm... 6... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki urodzaj spinaczy :) każda grupa jest ciekawie ozdobiona i trudno mi wybrać najładniejszą, to może wybiorę jedną która podoba mi się najmniej - to 5 nie przepadam za motylami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Inko..... inspirujesz! Inspirujesz! Lubię Twoje pomysły :) I spinacze świetny pomysł - można odgapiać? Trudno mi było wybrać te, które najbardziej mi się podobają, bo wszystkie są super. Ale jeśli mam wybrać, to wybieram ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Wam w tajemnicy ;) że ja bym wybrała właśnie te ostatnie :)) może dlatego że robione jako pierwsze!
    Doti ma chyba duży opasły organizer , haha! ;))
    Kejti - chętnie pooglądam :) zgapiaj, czy jak ładniej to brzmi inspiruj się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysły! I ja się zain...zgapię!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Szkoda, że się spóźniłam, ale na pewno nie umiałabym wybrać żadnego zestawu - wszystkie wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)