CALInki czyli kwiecień w inchiesach i CALendarz majowy do druku!

23:03:00 Inka 8 komentarze

Czy będzie Wam potrzebny? Bo mnie na pewno :) Jak zaczęłam proponować Wam wersję calowej tabelki to warto może kontynuować?
dwie tabelki, każda ma podziałkę na kwadratowe calowe okienka, do których po wydrukowaniu, można wklejać swoje małe okruchy dni, w formacie inch na inch. Umieściłam linki do pobrania na końcu posta. Wiem, że służy nieźle, nawet jako mini kalendarz na zapiski!

Kto nieciekawy moich kwietniowych dni, może tam przeskoczyć od razu, na dół posta :)

Tutaj jest moja tabelka z kwietnia, już pełna, oczywiście powstała na wyzwanie UHK owe, jak co miesiąc!

calendarz na kwiecień

Co to się działo w kwietniu na Klonowej, oprócz świąt i złożenia deklaracji PIT?
➤ Zdecydowanie mała ilość słońca, bo - obejrzałam aż 3 filmy, to jak na mnie sporo, "Zbliżenia" - o żesz! super film M.Piekorz, a w nim moi ulubieńcy :) oraz "Złodziejkę książek" , tak wiem, już wszyscy to widzieli albo czytali hhehe! trzeci film? nie zapisany na Calendarzu i czarna dziura - nie pamiętam jaki! no widzicie sami - co na papierze...

➤ Znów mieliśmy Daisy na Klonowej :) Happy Days!

➤ Dużo zakupów - mam nowe opony Maxxisy, sezon rowerowy jeszcze nie rozpoczęty ale już są, kupiłam wykrojniki, kwiatki i taśmę washi w złote kropki, troszkę ciuszków też :) nowa szminka na wiosnę i takie różne różności :) o właśnie - nowy blender,

➤ Dostałam też słodkie upominki!

➤ Ptaszyska śpiewają choć deszcz i nawet śnieg w przewadze.

Na blogu UHK znajdziecie nas więcej, więcej calowych kalendarzy, kronik naszych dni umieszczonych na inchies i bawiących się w tej zabawie dziewczyn.
http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/search/label/CALendarz

A tutaj poniżej do pobrania:

https://drive.google.com/file/d/0B69qQKdzxCykNlVEVVBYMVJnaWc/view?usp=sharing




8 komentarzy:

  1. Masz rację,że niezapisane wydarzenia uciekają...Za to nasze pismo obrazkowe pomaga na sklerozę:))) To udowodnione.Wystarczy spojrzeć na poprzednie miesiące-wszystkie dni stają przed nami jak żywe! Zdarzenia dobre i złe.Nasza codzienność.A u Ciebie dzieje się!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie sobie pomyślałam, że niewiele się dzieje ;) żadnej wycieczki, żadnego spotkania, trzeba to nadrobić! To działa jak podgląd w statystyki życiowe ;)

      Usuń
  2. Jeej... jak patrzę na Twój, tak pełny, tak intensywny, to wydaje mi się, że u mnie to jednak nic się nie dzieje i nudą strasznie wieje :) I podziwiam za tworzenie tabelek, chyba etat tabelkowego masz zapewniony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym zawsze miała problem co w tej malutkiej krateczce umieścić, ja bym musiała mieć wielkie kraciory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym polega wyzwanie i cała zabawa - żeby coś wybrać, żeby zmieścić... Zapraszamy!

      Usuń
  4. Inko, u Ciebie się to wszystko tak świetnie przenika! Super to wygląda, jak w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Bardzo ciekawe. Może kiedyś zmobilizuję się do takiego miesiąca ;)
    https://melodiapasji.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już tam nie narzekaj, bo się działo u ciebie:) Dzięki za kolejny szablon:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)