Kartki majowe, biało czerwone, słomki do napojów to jest pomysł!

22:27:00 Inka 10 komentarze

Pierwsza kartka jest świąteczna, bo zrobiłam ją na Rogatego. Temat na maj to te właśnie kolory do użycia na kartce - biel z czerwienią, jak na fladze ;) Można lekko podbić jakimś dodatkowym, szarym, czarnym ale nie za dużo:
kartka świąteczna bialo czerwona

Ponieważ moje kolory są takie jakoś mało czerwone, miałam niedosyt... Znacie to uczucie, że można byłoby lepiej :)

Kiedyś dostałam słomki od Iwony, z wyraźnym zaleceniem, żeby użyć je do kartki, do wyzwania.
Takie małe wyzwanie - przyszła na nie pora, na słomki, bo one są idealnie biało - czerwone.
Teraz jestem zadowolona! Dobrze sobie przypomnieć coś w odpowiednim momencie:

kartka ze słomkami do napojów

To świetny pomysł, użyć słomek, które są teraz dostępne do kupienia w różnych kolorach i wzorach, do kartek! 
Jeśli macie problem z wyzwaniem majowym, to już jest jakaś podpowiedź, słomki do napojów to jest to.
Klej magic pewnie da radę, słomki są papierowe, ale ja moje przykleiłam klejem na gorąco.


Najlepiej, jak człowiek sobie przypomni, (w odpowiednim momencie) że miało być nie tylko biało - czerwono ale też świątecznie.
Zakręciłam się majem i kolorami, no i kartka wyszła słomkowa, ale chyba mało rogata ;)
To nic - jest majowo, kolorowo i wesoło.
Polecam zabawę ze słomkami!
I polecam zabawę z nami w tworzenie kartek świątecznych przez cały rok:
https://swietanaokraglo.blogspot.com/


10 komentarzy:

  1. U Ciebie, jak zwykle super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z wykorzystaniem słomek jest rewelacyjny! Może kiedyś go wykorzystam :) Kartki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Ja biało-czerwona już obmyślam, a kwietniową muszę jeszcze dorzucić, bo nie zmieściłam się w terminie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) A wykonanie jak zawsze - perfekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inko :)
    Jak dla mnie rewelacja !!!
    Patriotyczna bardzo :)
    Ale jak ją skomponowałaś !!!!!!!!!!!!!!!
    No chylę czoła !!!
    Geniusz jesteś :)
    Na rogatego też śliczna,ale tą słomeczkową w moim uznaniu zajęłaś pierwsze miejsce !!!
    Podziwiam,podziwiam i jeszcze raz podziwiam :)
    Wspaniałości :)
    Pozdrowionka weekendowe :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Słomki papierowe to świetny materiał do DIY. Możemy oddać papierowe słomki w tym celu za darmo (za koszty wysyłki). Niestety nie wszystkie nadają się do sprzedaży (delikatne rozklejenie, błędy nadruku), a szkoda utylizować. Jeżeli Pani lub ktokolwiek inny byłby zainteresowany zapraszamy do kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)