Co to jest Meander Book?

22:32:00 Inka 7 komentarze

Wyzwania zmuszają do wysiłku, a to powoduje, że poznajemy nowe możliwości i realizujemy projekty, które może by nie powstały, gdyby nie doping.
Takim dopingiem na blogu Art Grupy jest wykonanie małego albumu, który powstaje po złożeniu jednego arkusza papieru do scrapbookingu.
To Meander Book.

meander bookMój ma jesienny charakter, obowiązkowo ptaszki na okładce, strony ozdobione delikatnie, aby można było zagospodarować je po swojemu. Liczę, że Le Petit, która otrzyma go jako moja para w wymianie jakoś go wykorzysta :)
mini album składany
Jeśli macie ochotę zmierzyć się z taką formą to bardzo polecam, nie ja jedna podczas tworzenia myślałam już o następnej wersji! I na pewno pokażę tu kolejny album w rozmiarze mini, bo wspaniale jest go majstrować :)
Na blogu już sporo odsłon, można podpatrzeć jak to robią inni, a dla mnie rewelacyjną inspiracją był Meander Book który dostałam od Matilde, nie ukrywam, że swój zrobiłam dosyć podobnie.
Jak się go robi? Łatwo i bardzo przyjemnie! W poście na naszym Art Grupowym blogu są przekierowania na strony z instrukcjami filmowymi - oto jedna z nich:


Miłej zabawy i dziękuję Wam za komentarze pod ostatnim postem - upewniły mnie, że dobrze zadanie wykonałam :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, przy albumiku rzeczywiście można się twórczo wykazać, moja córcia już sobie taki zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny:). i z ptaszkami, a ja uwielbiam ptaszki:). coraz bardziej nabieram ochoty, aby sprobowac taki stworzyc:). pozdrawiam cieplo:). malwinku

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, bardzo podoba mi się jej klimat i to, że jest to taka malutka forma też jest ujmujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, dopracowany jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny albumik... i te ptaszorki na okładce :-) Już ja na pewno dobrze go wykorzystam - w sumie nawet pasuje mi na 10-to rocznicowy (właśnie mi minęło) albumik ślubno-wspominkowy :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. jest cudnie nastrojowy, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)