Kartki świąteczne na okrągło - styczeń

17:59:00 Inka 26 komentarze

Kartki świąteczne 2015

  • Co to znowu wymyśliłyśmy?
Dzisiaj zaczynamy zabawę, do której mam szczerą nadzieję, też się przyłączycie.
  • O co tu chodzi? 
Będziemy proponowały Wam i sobie oczywiście pewne wytyczne, wg których należy zmajstrować kartkę. 
Świąteczną kartkę :) Nawet a lipcu i maju też! 
  • Po co? 
Co roku patrzę na moje wydrukowane obrazki do bożonarodzeniowych projektów, z żalem chowając je niewykorzystane. Tym razem będzie inaczej, mamy ochotę  przez cały okrągły jak nasze logo rok robić jedną kartkę w miesiącu.
  • Kiedy?
Zawsze 6 - tego. Łatwo zapamiętać, bo 6 jest przecież Mikołaj!  Na przemian co drugi miesiąc u mnie i u Rudlis - gdzie dzisiaj inauguracja i opis całej zabawy - koniecznie poczytajcie :)
  • Gdzie wstawiamy swoje kartki?
Oczywiście na swoich blogach, stronach... a potem chwalimy się nimi (można zrobić więcej niż jedną) wklejając do żaby na blogu gdzie aktualnie jest zabawa, czyli w styczniu u Rudlis, w lutym u mnie i tak dalej.

No to tyle pisania, czas pokazać pierwszą kartkę, zrobioną wg wytycznych:

kartka świąteczna styczeń

oto one:
W styczniu należy wykonać kartkę:
  • o nietypowym kształcie: nie koło, nie kwadrat, nie prostokąt  
  • koniecznie dodać śnieżynki do swojej pracy.
     
kartka świąteczna tag

Moja kartka ma kształt taga, (użyłam Karolowych papierów) a mojej koleżanki... och zobaczcie sami !
Jak to tam u Rudlis leci? - To do dzieła!
Żabka znajduje się na blogu Rudlis w tym poście.
Logo zabawy wygląda "rogato" :) jeśli zrobicie kartkę w tym temacie, jest do waszej dyspozycji.
Czekam na Wasze interpretacje!

26 komentarzy:

  1. Oj tagowa :))) Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki obie piękne.
    Pomysł jest rewelacyjny i hmm... :D nie obiecuję, ale może :D

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Madzia! Kombinuj nietypową kartkę - wiem, że dasz radę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I juz sie prawie zgłosiłabym, ale patrzę że w tym miesiącu nie dam rady , dziś juz 6 .....Jesli można dołaczyć się w kolejnym to wtedy spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO źle doczytałam, skoro do końca miesiaca mozna, to oczywiście sie zapisuję

      Usuń
  5. uuf Reeeniuuu! a już patrzyłam w kalendarz, czy to faktycznie tak mało zostało tego stycznia !!! hehe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, pomysł bombowy, jak sie zaangażuje to nie bedę miałą problemu z kartkami w grudniu, superaśna sprawa, jak wrócę z dzieckiem ze szpitala, bo teraz jestem, to sie wezme za robótki karteczkowe

      Usuń
  6. Cudowna! Nie obiecuję, ale może... Przecież wystarczy się zmobilizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Świetne kolory i genialny pomysł na całoroczne Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak. właśnie - zmobilizować, z rozpędu poświątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądając Wasze kartki, aż chce się wyciągnąć pochowane świąteczne zabawki i kleić,kleić.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Super i kartka, i pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna i pomysłowa ta kartelucha.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już pisałam u Irenki, że inicjatywa przednia! Chętnie dołączę i mam nadzieję wytrwać w mobilizacji :)
    A karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Starałam się, żeby Was nie odstraszyć ;)))
    Będziemy niecierpliwie wyczekiwać Waszych wersji!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, przydasie nie będą tęsknić do BN, z miła chęcią dołączę do Waszej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezły pomysł! Dobrze, że nie schowałam jeszcze świątecznych "zabawek" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to chlup! w głęboką wodę ;) ja, świeżynka wchodzę w to. A już na pewno po napatrzeniu się na Twoje Inko śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł, cały rok świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł! Chciałabym się z Wami bawić, ale nie mogę dodać żabki do bloga. Link URL nie działa u mnie, albo coś źle robię :( . Za to dodałam link do Waszych blogów. I gdzie mam pokazać zrobioną kartkę? Pozdrowienia z grzędowiska :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Iwona - najpierw musi być post z kartką, potem do żaby wkleja się url - link do tego posta :) może tu jest problem, bo nie widzę u Ciebie tej kartki. Na pewno się uda, jak nie - to pisz - pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł rewelacyjny!!! Świetna zabawa i prawdziwe wyzwanie. Dla mnie to będzie sprawdzian wytrwałości - w styczniu i lutym to pewnie nie będzie problemu z kartką bożonarodzeniową, w marcu zacznie się myślenie kategoriami wielkanocnymi - a to przecież zupełnie inna bajka!, a największy kryzys przewiduję w maju, który potrwa aż do sierpnia :O No, a od września już będzie z górki :)))) No! to wchodzę!!! A co tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ebi, myślisz dokładnie tak samo jak my! ale wspólnie się będziemy do tego zimowego klimatu w pełni lata przekonywać ;) przy truskawkach i kąpielach słonecznych... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne warstwy :) Ja zrobiłam dzwoneczek!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super tagowa cartka, super colory bardzo mi sie podoba tez kompozycja. Dzieki za swietny pomysl na caloroczna zabawe. Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)