zRęczna Robota - domek wg szablonu

20:00:00 Inka 10 komentarze

Mamy kolejną odsłonę naszej zabawy robienia prac bez wykrojników. Tym razem to mój temat będzie przewodził w nadchodzącym miesiącu i jeśli macie ochotę się przyłączyć, wstawcie po prostu link do żabki.
A jaki to temat wymyśliłam?

Robimy pracę z domkami z użyciem taśmy washi. 

Potraktowałam temat dosłownie i zamiast kartki czy strony w art żurnalu powstał przestrzenny domeczek:

domek składany

domek z taśmą washi

To taki mały nadmorski domek, nie wiem czy zamieszka w nim ten ptaszek, chyba jest zbyt nieśmiały ;)
no i nie wiem, jakie dam zadanie mojemu domkowi, będzie sobie po prostu stał na kamieniach!
domek z szablonu

Poskładałam go z twardszego kartonu, korzystając z szablonu znalezionego na Pinterest:


Jak swoje domki wykonały dziewczyny? no zobaczmy:
Rudlis
A jeśli zrobicie pracę z dowolnie użytym motywem domku i nie użyjecie wykrojników, zapraszamy do pochwalenia się i wstawienia swojego projektu poniżej. Cały miesiąc czasu jest na to!

10 komentarzy:

  1. Oryginalna i piękna dekoracja :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jaka chata, też się zastanawiałam nad przestrzennym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest! Taki Skandynawski chodzi ostatnio za mną ten klimat...

    OdpowiedzUsuń
  4. a to fakt, że taki prosty to może i skandynawski ;) a korciło mnie dodać motylki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny domek :) na pewno szybko znajdzie lokatora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto się przeciśnie... :) trochę schrzaniłam, bo mogłam światełko do środka jakieś dać typu led ...

      Usuń
    2. Na upartego parę stworków bym wymyśliła :) ale to chyba lepiej już niech pozostanie niezamieszkany niż takie sąsiedztwo :) albo możesz go używać jako skarbonkę :p

      Usuń
  6. Chyba w tym miesiącu przyłączę się do zabawy -Twój domek zachęca do działania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)