Czekolada w opakowaniu, czyli serdeczna wymiana czekoladowników

21:11:00 Inka 67 komentarze

Wymiana! tak bardzo jestem sfiksowana na wymiany, że postanowiłam zaproponować czytelniczkom odwiedzającym mnie na Klonowej, a także grupie skupionej wokół wyzwań na Rogatym

Serdeczną Wymianę Czekoladowników!


To ogromna przyjemność robić i dostawać, zresztą każda z nas to wie! Więc zapraszam Was do zabawy, linki pomocne w zrealizowaniu projektu "czekoladownik własnoręcznie" pod koniec posta, schematy oczywiście też tam znajdziecie, bo może to będzie Wasz pierwszy?

Czemu taka forma? Bo miło otrzymać odrobinę słodyczy, w wykonanym samodzielnie przez inną twórczą osobę opakowaniu, takich emocji próżno szukać w sklepach ;). Dwa w jednym. Plus nowe znajomości :)

Dzisiaj będę Was inspirować nie tylko własnym czekoladownikiem, poprosiłam o zrobienie pudełka na tabliczkę czekolady Elżbietę, która do wymiany tego słodkiego dwupaku zaprosiła mnie w ub. roku na fb - to były upominki na Mikołaja.
Wtedy po raz pierwszy zmobilizowałam się i powstał ten świąteczny czekoladownik.

A to już delikatna praca Eli - dziękuję Ci za wsparcie i czynny udział - bo Ela już jest na liście.. obligatoryjnie ;))

czekoladownik serce


Ponieważ luty ma właśnie oblicze "sercowe", serdeczne, no czy jak kto woli... przyjemnościowe (wiem, że święto 14 nie każdego kręci;) powiedzmy, że prześlemy sobie serdeczności w pięknym opakowaniu, tak po prostu. Co Wy na to?

Jak i co robimy?

Na czerwono, a dokładniej - nasza praca musi zwierać ten kolor.
Przesyłamy sobie czekoladę w opakowaniu własnoręcznie ozdobionym.
Wymiana przebiega w parach. (jakby nie było nikogo chętnego, to wymienię się z Elą hiii)
Zapisy do końca tego tygodnia, czyli do 29 stycznia, pod postem, w komentarzu.
Losowanie par 30 stycznia w poniedziałek - adresami wymieniamy się osobiście.
Wysyłamy do 7 lutego! Tylko poleconym listem, nie pozwólmy poczcie skusić się na nasze słodkości ;)

Jak zrobić czekoladownik?

Sposobów jest kilka, poniżej wklejam linki do tych, które znalazłam i którymi się posługiwałam w tworzeniu swojego, aaa... prawda! :-) jeszcze nie pokazałam, mój czerwony vintażowy:


pudełko na czekoladę hand made


 W środku, inaczej niż Eli i mój poprzedni, czekoladę wkłada się nie w boczną kieszeń ale pionowo:

czekladownik

Rozwiązań tego, jak umieścić wewnątrz tabliczkę jest sporo, podaję odnośniki do pomocnych stron, gdzie jasno i wyraźnie widać jak się robi, i jakie są różnice:
Czeko-Aktówka u Reni - kurs i schemat i to był mój pierwszy wzór! I chyba Eli taki sam jest.
Wysuwany czekoladownik - kurs u Magicznej Kartki - inny rodzaj chowania - też fajnie!
CzekoKartka na Craft Fun - bo to przecież rodzaj kartki, tylko z wkładką :)

Jak poszukacie w sieci to pewnie traficie na taki, który wyda się idealny, jest dużo przykładów i tutoriali.
Macie ochotę na słodkie chwile?
Ja mam ogromną!!! Uwierzcie, że jak zrobicie jeden, nie będzie to ostatni, przyjemnie się robi, jest dużo możliwości modyfikacji i dokładania swoich "trzech groszy".
Na serdeczny upominek mają ochotę:
1.Inka (byle nie gorzka), 2.Ela, 3. Carmen (oprócz nadziewanych owocowych), 4. Ewinka (gorzka czekolada), 5. Karteluszki Reni, 6. Artemysz, 7. AA Dorota, 8. Aneta, 9. Ebi, 10. Bogusia, 11. Zofiko, 12. Barbaratoja 13. Agata Baran 14. Papierowe Hobby - Kasia (orzechowa), 15. Marta (gorzka czekolada), 16. Mafalda&Mouse, 17. Czarna Dama (Nuissbesser, ale też każda inna mleczna lub z orzechami arachidowymi, byle tylko nie biała),18. Bożena G (każda oprócz gorzkiej) 19. Anita T, 20. Madzia (orzechowa), 21. Pasje Violi (gorzka), 22. Danka M (mleczna) 23. Manufaktura Anety (każda Milka będzie ok), 24. Mojecrapowisko (wysokoprocentowa, jeśli chodzi o kakao), 25. Kasia Esme (każda oprócz z orzechami, miętowej i białej), 26. Etolie (byle nie z nadzienim), 27. Ula K, 28. Gosia (nie przepada za gorzką i białą), 29. Ewa S + Tina J :) ...

67 komentarzy:

  1. Na słodkości czekoladowe od świąt zrobiłam się bardzo żarłoczna, z przyjemnością spałaszuję kolejną niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany, ale masz apetyt!!! no cóż, będzie pożytek z przesyłki :))

      Usuń
  2. Piękne obie wersje czekoladowników :-))) Oczywiście oprócz czerwieni widzę przemycony niebieski kolor ,ale jest to świetne połączenie kolorystyczne :-))) przyłączę się do zabawy ,niech będzie i słodko w lutym ,ale ja poproszę o gorzką czekoladę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewinko!!! Gorzkości w słodkim pakunku? pewnie da się zrobić! koniecznie poinformuj potem swoją parę! no chyba, że będziemy parą - haha - walentynki jednak gdzieś mi po głowie brykają, pewnie to ten frywolny nastrój,że jest odzew! Dzięki :*

      Usuń
    2. My z Zofiko już wymienione słodkościami :-))) Post już też mam gotowy ,czekam na jutrzejszy termin ;-)))

      Usuń
  3. bardzo mi miło,że mój kursik został tutaj wspomniany ach i och.... ;)
    Oczywiście ZAPISUJE SIĘ na taka wymiankę...
    To będzie zabawa jednorazowa? czy cykliczna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rewelacja! Reniu, tak sobie marzyłam, że może.. :)) jupii!

      Usuń
    2. Cykliczna? chcesz mieć słodki rok? no ładnie, ładnie ;) mam ostatnio power do wymian! do zabawy i organizowania, więc kto wie, co znów wymyślę, ale najpierw - czekoladosy!!!

      Usuń
    3. Ja jestem za, zebyś robiła jeszcze i inne wymianki, uwielbim je :)

      Usuń
  4. I artemysz również...z wielką przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to słodko - znaczy super ;)) Bałam się trochę, że przesyt już z tymi wymianami i przesyt słodkości :)

      Usuń
  5. Ale fajne słodkości. Oczywiście jestem chętny na wymiankę

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę w to! Także lubię wzmianki. I mam ochotę na ozdobienie jakiegoś czekoladownika. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ojej, to dla mnie także gorzką, jeśli spełniamy źyczenia... im więcej kakao tym lepiej 😊

      Usuń
    2. Kurcze, dopiero teraz doczytałam. Nuestety poleciała inna czekolada

      Usuń
    3. To nic, to nic! Ważne żeby była zjadliwa :) U mnie w domu o łasucha nietrudno :)

      Usuń
  8. Proszę i mnie dopisać do tej czekoladownikowej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekoladownik będę robić pierwszy raz. Myślę, że sobie poradzę. Zgłaszam się i ja do tej słodkiej zabawy. Wszak jestem łasuchem.

    OdpowiedzUsuń
  10. A już chciałam iść na łatwiznę i okleić gotową bazę. No trudno postaram się i zrobię sama czekoladownik, podobno to nie jest trudne.
    Oczywiście do zabawy zapisuję się, będę mogła bez wyrzutów sumienia zjeść czekoladę, bo podobno darowane nie mają w sobie cukru i kalorii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest trudne. Ja tu akurat korzystałam z gotowej bazy ale zrobienue samemu jest bardzo proste :)

      Usuń
  11. Oj Inko kusisz... Nie wiem czy wyjdzie mi idealny ale na pewno będę sie starać zrobić jak najpiękniejszy, a co zapisuje sie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony papier jest? Jest! Pomysł jest? Jest! Chęci są? Są! Przyłączam się do zabawy i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Inko! Parę godzin a taki odzew... ale będzie nam słodko :)
    P.S. małe sprostowanie - nie byłam tak dzielna jak Ty i korzystałam z gotowej bazy :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Inko poproszę na liste;)jeśli tylko mogę do pary aby nadmienić obojętnie jaka czekolada ciemna ;) bo wiesz dieta walka trwa;)...tylko taka mała proźba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inka popraw u mnie na gorzką :) pomyliłam się w słowach :) pisałam o jednym myślałam o drugim ....Gorzka :)

      Usuń
  15. Dopisuję się do listy łasuchów i miłośników ręcznie robionych czekoladowników :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Ineczko, ja jestem chętna, ale mogę wysłać tylko na terenie Polski jakby co :) Uwielbiam czekoladkę więc z miłą chęcią się zapisuję na tą wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to Nuissbesser, ale też każda inna mleczna lub z orzechami arachidowymi, byle tylko nie biała, tej nie jadam.

      Usuń
  17. prześliczne czekoladowniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po takich słodkich komentarzach lecę uzupełniać listę!
    Preferencje co do wkładu (np. rodzaj czekolady) można podawać, będę dopisywała przy imionach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dopiszę tu: jeśli chodzi o moje smaczki, to jak najbardziej orzechowa ;)

      Usuń
  19. A czy jest w planach jakiś serdeczny czekoladowy banerek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, banera miało nie być ale myślę, że po utworzeniu par wstawię abyśmy miały jakąś "identyfikację" naszej zabawy :)) work in progressss...

      Usuń
  20. Mam ochotę się zapisać, ale jest problem z moim zamieszkaniem :( Więc odpuszczę sobie, będę oglądać wasze dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tina, może ktoś się zgłosi z UK? już o Tobie myślałam :)

      Usuń
  21. Ja też się zgłaszam na taką słodką wymiankę, ja lubię każdą czekoladę oprócz gorzkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki świetny pomysł z tym opakowaniem:) piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej , ej
    to i ja chcę
    właśnie skończyłam robić swój pierwszy w życiu czekoladownik, jeszcze tylko ozdobić muszę, a czerwony wystarczy jak będzie w dodatkach ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! czerwony jako dodatek w zupełności wystarczy :)

      Usuń
    2. Się rozpędziłam i zrobiłam drugi bardziej czerwony😁

      Usuń
  24. To może i ja się skuszę na wymianę, bo słodkości za mną chodzą coś w tym roku ogromnie. Czekoladownik też za mną chodzi by spróbować więc będę mieć motywację by go poczynić. Zapisuję się, a jeśli chodzi o preferencje to orzechowa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to wygląda, musze kiedyś też takie coś zrobić. Aktualnie remontuje pokój, więc mam sporo wydatków, miedzy innymi na styropian podłogowy. Dlatego nie mam czasu teraz zrobić takiego opakowania, ale napewno się pochwale jak mi wyszło jak już zrobie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ja też się zapisuję, czekoladowniki już robiłam a miło taki otrzymać z zawartością, poproszę o czekoladę gorzką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekolada u mnie zabroniona (zakaz od lekarza) ale chętnie się przyłączę do zabawy :)
    Jedna kosteczka mlecznej czekolady (codziennie) chyba mi nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damurku, jeśli masz silną wolę to nie zaszkodzi :)

      Usuń
  28. Poproszę o dopisanie. Będę się cieszyć z każdej Milki :D
    manufaktura-anety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja dopisuję się do wymianki. Dobrze, że zdążyłam! Dla mnie liczy się tylko czekolada z dużą ilością procentów.... kakao! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to jeszcze ja, na ostatni moment ;) Proszę o dopisanie do listy wymiankowej.
    Co do czekolady: bez orzechów, nie miętowa i nie biała :) Poza tym każda ;)
    Pozdrawiam, Kasia
    pracowniaesme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zglaszam sie, jesli mam wybor czekoladki, to byle nie z nadzieniem ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. A niech tam... krążę i krążę koło tej zabawy już od tygodnia..., a raz kozie śmierć! też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dowiedziałam się o zabawie u Anitki, a że jestem uzależniona od czekolady chętnie wezmę udział w zabawie:)) nie przepadam za gorzką i białą;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodki pomysł:) Poproszę inka o wciągnięcie na wymiankową listę. Co do czekoladowych preferencji - fajnie będzie otrzymać czekoladową niespodziewajkę - czyli wszystkie czekoladowe chwyty dozwolone:) Hmm, a może jednak Tina J (mimo miejsca zamieszkania) odzyska ochotę na zrobienie czekoladownika, ja chętnie stanę z nią w wymiankowej parze. Trochę poczytałam o zagranicznych przesyłkach i wydaje mi się, że czekoladę do UK można wysłać "bezkarnie". Koszty podróży czekolady są większe, ale do zniesienia, więc może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie! Tinę już powiadomiłam o otwarciu bram słodkościowej wymiany :) Dzięki Ewo!

      Usuń
    2. Wow, ależ mi miło. Dziękuję bardzo za chęć wysłania za "wielkie morza" słodkiej czekolady 😃

      Usuń
  35. Super Tina, że się zdecydowałaś - tym sposobem zostałyśmy sobie czekoladową parą:) Cieszę się!!! Dzięki Inka:)

    OdpowiedzUsuń
  36. cóż... moje komentarze dodawane z telefonu się nie pojawiają :(
    ale chciałam napisać, że mam plan zrobić czekoladownik :)
    nigdy nie robiłam, szaleństwo, motywujesz mnie!!!
    miłej wymianki Wam życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szaleństwo na całego! mnie korci zrobić kolejny ;)

      Usuń
  37. Przesyłka właśnie wysłana

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam pytanie... czy tworzysz Inko u siebie galerię naszych czekoladników? Czy wystarczy podziękowanie i pokazanie ich na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wstawimy nasze czeko zarówno te otrzymane i te swoje do żaby, która pojawi się 14 lutego pod postem z parami. Zgłaszajcie stan - doszło, wysłałam... i będę wiedziała i zaznaczała to w treści posta (pary). Potem post u siebie i do żaby ale umówione na 14 lutego!

      Usuń
  39. U mnie już po emocjach oczekiwania - już jest!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja swój wysłałam kilka dni temu i czekam na swoją przesyłkę.:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)