Projekt wianki 11/12

20:31:00 Inka 13 komentarze

Z opóźnieniem tym razem ale .. taga z wiankiem który ma być 3D wykonałam,uff!



Moim materiałem przestrzennym jest makaron ;) gwiazdeczki :)) !!! Popsikane na brąz i złoto.
Wpadłam na ten pomysł wracając z pracy i po drodze zakupiłam makaron -wtedy dopiero to było TO !
Dlatego dopiero teraz sie pojawiam ..
Czas na przegląd wiankowych blogów,bo to już końcówka -projekt trwa już od początku roku,spotykamy się tu każdego 20-tego idę więc przedostatni raz pooglądać co zrobiły :
Bligu, Rudlis, Nirshya, Kardamonowa , Alrer Ego, Brydzia, Asia

13 komentarzy:

  1. Świetny pomysł!!!
    Bardzo klimatyczny wianuszek;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiankowy TAG - za dyche... genialny pomysł z makaronem, ha przypomniały mi się czasy, kiedy "ulica" namiętnie nosiła korale makaronowe... ale nie psikane, a przypalane na patelni... takie to było kiedyś koralium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia przywiodłaś mi tym makaronowym wiankiem! Pamiętam korale mojej mamy wykonane (tak, jak wspomina wyżej Iwona) z przypalanych makaroników-gwiazdek. Lubiłyśmy je z siostrami podgryzać :)

    Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi hi... też pamiętam tego typu korale... robiłam też z pestek jabłek i arbuza hardkorowo się to przekłuwało... wianuszek genialny i wygląda jakby to były świąteczne mini pierniczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny pomysł!!! Cudny wianuszek powstał :D

    OdpowiedzUsuń
  6. :* noo ja też pamiętam "te " czasy ! mini pierniczki czują się docenione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Inko u Ciebie wianek do schrupania :)))
    Bardzo przestrzenny i z pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  8. tja - ja za każdym razem jak kupuję ten makaron, obiecuję sobie że coś z niego zrobię, ale zawsze go gotuję całego i walę się potem ręką w czoło. Tobie się udało i to jak cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Gratuluję pomysłu! I wykonanie super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Makaronem gwiazdkowym ozdobiłam kiedyś choinki na kartkach, ale tutaj to prawdziwe spożywcze arcydzieło! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  11. he he ciekawe co mąż na obiad dostał ?Piękny brzeg ma ten tag...

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! świetny pomysł :) dopiero jak zobaczyłam rozsypany makaron, to przyjrzałam się dokładniej i zobaczyłam, że wianek jest właśnie makaronikowy :)) bardzo kreatywnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Cię do nagrody "Liebster Blog" Zapraszam do zabawy, jeśli masz ochotę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)