Kartki 2015 - kwietniowy shabby chic

17:59:00 Inka 10 komentarze

Dzisiaj baranki i pisanki musiały pójść w odstawkę, bo przecież mamy 6 kwietnia - czas na naszą zabawę z kartkami
Spróbujemy połączyć temat świąt ze znanym z romantycznych i delikatnych klimatów stylem shabby chic.
Czym charakteryzuje się ten styl? To przed wszystkim:
  • powierzchnia stylizowana na starą, spękaną, odrapaną, przecieraną i sprawiającą wrażenie "wiekowej"
  • kolory pastelowe, rozbielone, wytarte jakby, głównie ecru, seledyn, błękit, różowy, żółty i szary (jasne odcienie)
  • kobiecy design - słodko - romantyczny (kwiatki, groszki, koronki, ornamenty, napisy)
Urokliwy i magiczny styl "podniszczonego szyku" chciałabym przenieść na nasze kwietniowe kartki bożonarodzeniowe!
Stwórzcie więc kartkę shabby chic dodając do niej romantyczny, wpisujący się w ten styl materiał.
Może to być koronka, tiul, kawałek firanki, siatki - ma być lekko i zwiewnie.
Oto moje wersje "staroci"
Kartka z Mikołajem

kartka shabby chic z mikolajem

Zapraszamy do kartkowania!
Mamy nadzieję, że nasze prace będą małą podpowiedzią i pomocą w tworzeniu :) koniecznie zajrzyjcie do Rudlis, pewnie czeka tam już ze swoją wersją kartki w stylu shabby!
Na koniec kilka inspiracji z sieci (źródło: Pinterest)

Happy Holidays by Westies - Cards and Paper Crafts at Splitcoaststamperswhite lace with pink ribboncoffee1_mini

I na samiutki koniec link do bloga Rachel Ashwell - to ta pani jest autorką stylu Shabby Chic :)
Teraz z niecierpliwością będziemy wypatrywać co też podziałacie w shabby temacie ;))
Czas jak zawsze u nas do końca miesiąca żeby tutaj się pochwalić!


10 komentarzy:

  1. W marcu miałam obawy co to będzie, ale teraz dopiero....kartki śliczne.... faktycznie takie romantyczne. Cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudne to będzie zadanie, oj trudne ...... Śliczna kolorystyka Twojej kartki , ale te brązy to kojarzą się mi z vintage. Oba te style sąmi obce :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - tak to właśnie jest - wyzwanie to wyzwanie :) na pewno dacie radę, służę radą jakby co proszę pytać :) zresztą to przecież zabawa, choć zawsze można czegoś nowego doświadczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Trzeba próbować, a przy okazji, ile można się nauczyć.

      Usuń
  4. Tak, zaiste trudne zadanie wymyśliłaś :) Jeśli się spróbuje, to na pewno jakoś wyjdzie - lepiej, gorzej - strzelać z tego nie będziemy :))) Wyzwanie podjąć trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory jak na Święta B.N. mniej atrakcyjne, ale... damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kartki w tym stylu ale w życiu takiej nie zrobiłam :).

    Ale temat mi się podoba i na pewno będę kombinować :).

    Kartka śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny ciekawy pomysł na kartki :) Będę myśleć, jak to ugryźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Inko lubię Twoje świąteczne karteczki (hm... w sumie nie tylko świąteczne....) Piękny klimat na kartce z Mikołajem, świetna kompozycja i ta wielowarstwowość - CUDO!
    Inspiracja z pracą na filtrze do ekspresu - no genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja znalazłam się w kłopotliwej sytuacji - prace w stylu shabby bardzo mi się podobają, jednak sama nie najlepiej sobie z nim radzę. Ale "walczyłam" dzielnie ;) I bardzo jestem z siebie zadowolona, bo mam kolejną kartkę gotową.
    Jestem Wam dziewczyny bardzo wdzięczna za tę mobilizację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)