Porządek w wykrojnikach - organizer

14:20:00 Inka 16 komentarze

Do tej pory moje wykrojniki wrzucałam do drewnianej skrzynki, słowem, bałagan był :) Przyszła już pora najwyższa na uporządkowanie powiększającej się kolekcji.
wykrojniki jak przechowywać

Po rozglądnięciu się w temacie sposobów na ich ujarzmienie wybrałam sposób, który opisała kiedyś Oribella, bardzo wg mnie funkcjonalny, bo chodziło mi głównie o to, żeby wykrojniki były łatwo dostępne i pod ręką.

Moje wykrojniki mieszkają teraz na matach magnetycznych w masywnej skrzynce:


sposób na przechowywanie wykrojników
wykrojniki na matach magnetycznych

Każda karta to osobna gruba tektura z naklejonym arkuszem folii magnetycznej 0,7 mm. Mogę dokładać kolejne i kolejne.. to jest fajne!
Tył tylko zakleiłam szarym papierem, a brzegi obłożyłam dookoła taśmami washi. I tak np świąteczne wykrojniki są na karcie ze świąteczną taśmą, od razu wiem, że tam je znajdę :)

organizer na wykrojniki

To dla mnie świetne rozwiązanie pod każdym względem, musiałam tylko dojrzeć do wykonania tego organizera. No i kupić folię magnetyczną. Koniec bałaganu!



16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł !
    Jak tylko zdobędę taśmę magnetyczną, to zrobię sobie coś podobnego. Pozwolisz ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) tez muszę ogarnąć swoje, bo mieszkają w pudełku z Ikei i szukanie trochę trwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu zakupiłam kilka arkuszy magnetycznej i czekają na takie własnie wykorzystanie. Pudełko też mam przygotowane na nie. Tylko wolnej chwili potrzebuję, aby to ogarnąć. :-)
    U ciebie organizer na wykrojniki prezentuje się wspaniale. I pomysł z tasmami washi uważam za bardzo udany.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rozwiązanie! Praktycznie i estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł! piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No dziewczyny to działajcie, Wasze wykrojniki na to zasługują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zasługują, zasługują... uwielbiam moje wykrojniki:) Mam bardzo podobnie, ale pomysł z taśmami washi jest świetny. Szalenie lubię posty o kącikach scrapowych, szafkach, wieszaczkach na tasiemki etc Fajnie,że napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak porządek! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, elegancko się uporałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam też takie rozwiązanie - zrobiłam już 4 segregatory :)
    http://asiscrapki.com.pl/wordpress/2011/10/porzadki-w-przydasiach-i-wyzwanie-15digi-scrap/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w świecie uporządkowanych wykrojników;))A tak przy okazji, świetne masz wykrojniki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. porządek musi być ;) świetny pomysł :) ja mam w podwójnym etui po płytach cd :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie uporządkowane wykrojniki!
    Ja niedawno w podobny sposób poukładałam mój zbiór wykrojników: na macie magnetycznej z tekturką od spodu i dodatkowo włożone do koszulek foliowych, dla większej ochrony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na porządek w wykrojnikach. A Twoja kolekcja jest imponująca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)