Nowy, trzeci sezon na Rogatym

18:02:00 Inka 10 komentarze

Zaczynamy! Nowe wyzwanie już na styczeń się zaczęło, a jaki temat? Prosty ;))
Będziemy znowu się spotykać na Rogatym blogu co miesiąc aby pokazywać i tworzyć świąteczne kartki przez cały rok, na okrągło.

Jest nas spora grupa, są osoby, które cały czas są z nami, nie opuszczając żadnego wyzwania, są i nowe uczestniczki, każda z nas robi tak, jak potrafi, wspieramy się i jak wiem, dobrze bawimy.
Kto ma ochotę, chce tworzyć kartki wg naszych wytycznych - zapraszam raz w miesiącu, zawsze 6 ukazuje się nowy temat. Będą też wymiany :)
Nie ma obowiązku, można dołączyć wtedy, gdy temat pasuje, a czas na zrobienie swojej kartki to cały miesiąc.
Największą nagrodą jest (i to potwierdzają nasze uczestniczki) uzbierany do grudnia przez cały okrągły rok zestaw świątecznych kartek, gotowy do wysłania rodzinie, znajomym.
Jak to wtedy ulga i oszczędność tak napiętego w tym okresie czasu!
Dzisiaj nasze wytyczne to:

Kartka w stylu Clean and Simply - świątecznie oczywiście.

Moje kartki to ta sama wersja tylko w trzech kolorach. Bardzo fajnie się robiło, no i mam już mały stosik kartek!
kartka świąteczna clean and simply

Jak czytałam o tym stylu (więcej na Rogatym) warto po niego sięgnąć i wykorzystać resztki, bo jak sama nazwa mówi, nie potrzeba tu wielu elementów. Inspiracje umieściłam na blogu wyzwaniowym. Zachęcam Was do prób, ja się rozkręcam kartkowo, a ten styl idealnie się do tego nadaje, wystarczy baza, tło i napis, do tego może jeden element. Jest zabawa!



Mój zestaw powstał w jeden wieczór, spróbujecie? :))
żabka jest na Rogatym!

10 komentarzy:

  1. Ładne , czyste i proste ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podobają:) I jest to dobry pomysł na rok przed świętami:) Jest szansa na wysłanie ich w odpowiednim czasie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sztuką jest zrobienie efektownych kartek w tym stylu, Twoje zachwycają elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne clean and simple 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam! myślę o następnych już ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje kartki, bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ineczko piękne i takie eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, ze świetnym pomysłem. I zgodzę się, baardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)