Kartki 2015 - w lipcu powiało chłodem

18:00:00 Inka 15 komentarze

Mamy półmetek naszej zabawy w świąteczne kartkowanie już za sobą. W tym miesiącu temat podaje nam Rudlis:

Mroźno, śnieżnie, ze szronem - taka kartka na świąteczny czas!

Dużo śniegu i mrozu można na kartkę wrzucić, czemu nie, w dobie aktualnych upalnych dni, tworzenie w zimnych klimatach miało swój urok :)

mroźna oszroniona kartka
kartka z brokatem

U mnie więcej szronu i lodu niż śniegu - uzyskałam go dzięki odrobinie brokatu. No dobrze - sporej jego ilości, nie żałowałam, mam nadzieję, że to widać, skrzy i mrozem straszy! Ten cieniowany efekt na ramce to zasługa użycia 3 jego kolorów, białego, srebrnego i błękitnego - wyszedł tak popularny teraz mint.

kartki 2015 - lipiec

W tej zabawie można używać wykrojników ;)) więc też sobie poszalałam. 
Jak poszalała Rudlis - sprawdźcie w jej poście, a wszystkich chętnych do przyłączenia się serdecznie pozdrawiam, jest nas całkiem mocna grupka (!)  więc zapraszamy oczywiście do wstawiania swoich kartek, jeśli skusicie się na "oziębienie" w lipcu - czas do końca miesiąca!
Możecie wkleić ten baner do notki na swoim blogu lub do zakładek, będzie nam miło:

15 komentarzy:

  1. Pięknie się skrzy ta ramka :-))) Muszę odnowić zapas brokatu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie przepadam za zimą, tak teraz chętnie chłodzę się oglądając urocze zmrożenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ powiało chłodem :) Fantastyczny temat! Mój ulubiony :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Brrr... aleś zmroziła karteczkę - wyszła świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. I u Ciebie trochę ochłody uroczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj mroźna ta Twoja kartka ale ja lubię chłodek :).

    Ramka z brokatem bardzo mi się podoba :).

    A na jakim kleju zrobiłaś ten brokat żeby nie odpadał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź brzmi... jest to ramka pokryta perlen pen'em! długo schnie i można sypnąć brokatem nawet w 3 kolorach :) a jest na tyle lepki, że trzyma brokat. Ale można też nałożyć magica.
      Cieszę się, że nie wystraszył was mróz, wiejący z tej kartki :)

      Usuń
    2. Dziękuję za poradę :).

      To ja użyję magica :).

      Dzisiaj będę robić kartkę. Zobaczymy co mi wyjdzie :).

      Usuń
  7. aleeeeee mi się podoba strasznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiło chłooodem :) ale świetne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wszystko zmroziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, zimowa i mój kolorek, który mimo, że miętowy bardzo pasuje do skrzącej się zimy! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramka wyszła obłędnie, muszę i ja popróbować takiego sposobu, a tymczasem wstawiam swoją mroźną w środku lata:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś widzę, że na żabę się spóźniłam, a myślałam, że to aż do następnego tematu działa - ale w każdym razie kartka zrobiona; http://warsztat.pucia.pl/2015/08/03/mrozno-snieznie-i-zimowo/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że tu jesteście ze swoimi karteczkami! Damy radę do końca roku?? ...
    Z powodów wakacyjno wyjazdowych wyzwanie sierpniowe będzie jutro! Bo dopiero wróciłam ;)

    Tores biegnę i do Ciebie, porwę kartkę do żabki, znaczy dołożę ją! a co!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)