Kartki 2015 - ostatni miesiąc zabawy

18:00:00 Inka 20 komentarze

Ostatni, uwierzycie? A może ostatni w 2015 roku? :)

zabawa Kartki 2015

Ponieważ wypadło, że to ja na grudzień podaję wytyczne, pozwolę sobie przypomnieć nasze tematy z całej zabawy, lista wg miesięcy:

1. Nietypowy kształt+śnieżynka
2. Kartka z motywem prezentów
3. Papier kraft+sznurek
4. Shabby chic
5. Z aniołem
6. Kartka w jednym kolorze - monochromatycznie
7. Mroźno, śnieżnie, ze szronem (tak, tak, to był lipiec...)
8. Święta wśród zwięrząt
9. Styl skandynawski
10. Kartka wg mapki
11. Gwiazda betlejemska

Nadszedł czas na ostatni temat, a jak widzicie, sporo już motywów i możliwości wyczerpałyśmy ;)
To może oznaczać tylko jedno - w tym miesiącu

robimy kartkę świąteczną wg własnego pomysłu! 

Niech zapanuje luz, dowolność, może Wasze ulubione style, wreszcie bez narzucania co wolno, a co nie, ten jeden raz!
Liczę na to, że mimo całorocznej mobilizacji i tak w grudniu jakieś kartki jeszcze stworzycie, pochwalicie się?
Ja już się chwalę, pokażę Wam kartki, które zrobiłam po warsztatach z Karolą, już w domu, ale dalej wzorując się na tych projektach, które powstały na spotkaniu.

kolorowa kartka na świeta

kolorowa kartka na święta

Są bardzo kolorowe, i bardzo "karolowe" ale też dlatego inne, wyjątkowe i bardzo je polubiłam.
Połączenie kolorów odważne i wpadające w oko. Nie są do wysłania, hehe!!!
Te kartki zrobiłam podczas warsztatów, każda inna, choć łączy je podobne tło i wykorzystane materiały:




Zapraszam do zabawy wraz z Rudlis. Życzymy miłego tworzenia, czekając na kolejne kartki w Waszym wykonaniu, a ponieważ Mikołaj dzisiaj to mam i ja małą niespodziankę, choć dopiero po zakończeniu tego miesiąca będziecie mogły swój prezent odebrać. Będę informować :))
A prezent będzie dla tych osób, które uczestniczyły w naszej zabawie minimum 6 razy i chodzi tu o miesiące.
Dziękujemy bardzo że jesteście z nami, niektóre z Was bawią się regularnie, czyli mają komplet kartek!
Ho ho ho! Super!

20 komentarzy:

  1. Piękne kartki!
    Mam ochotę spróbować scrapbookingu, niestety na razie mało na to czasu.
    Pozdrawiam, myfactoryofcreativity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki rzeczywiście dość odważne jeśli chodzi o kolory, ale cudne i świąteczne :) Nie mogę uwierzyć, że to już grudzień! Aż łezka zakręciła mi się w oku ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zakończenie zabawy inne kartki u Inki :) Rok bardzo szybko się kończy w naszym zakręconym kartkowaniu. To była wielka przyjemność oczekiwać na kolejny temat i podziwiać różne wersje kartek. Miło się tworzyło w wirtualnej gromadzie. Dziękuję prowadzącym zabawę i koleżankom, które oprócz wspaniałych kartek zachęcały pozostawionymi komentarzami na moim blogu. Wszystkim dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki śliczne. Takie inne, ale chciałoby się patrzeć i patrzeć na nie po kolei.
    Powiem szczerze, że i mnie zrobiło się trochę smutno. Tak szybko minął rok. Już nie będę od rana wypatrywać posta u Inki, czy Rudlis? Co będzie, jaki temat?. Czy dam radę?
    Zostało jeszcze tylko podziękować za wspólną zabawę, piękne kartki, które mogłam podziwiać na blogach współuczestniczek. Jednak przede wszystkim dziękuję właśnie Ince i Rudlis za świetny pomysł, wyrozumiałość a wszystkim odwiedzającym naszego bloga za miłe komentarze.
    P. S. Chyba skłamałam, bo zostało jeszcze wrzucić kartki na ostatnie wyzwanie, ale to już w tygodniu. Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już się przestraszyłam, że zapomnisz o nas na dobre w krzątaninie przedświątecznej!
      Kartki wstawić proszę, będę czekała i mm nadzieję oglądała :)

      Usuń
  5. Fantastyczne wytyczne na ostatnie ( -mam nadzieję ,że tylko w tym roku ) wspólne kartkowanie. Dzięki naszej zabawie nie miałam problemu z wymyślaniem wzorów kartek na święta i dorobiłam się pokaźnego stosiku kartek dla rodziny i znajomych :-))) W ramach symbolicznego podziękowania dla obu fantastycznych organizatorek zabawy, pomyślałam o wysłaniu kartki świątecznej . Dziewczyny jeśli chciałybyście ,kartkę z tych już pokazanych ,to poproszę o adres :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A karteczki śliczne ,radosne i klimatyczne :-)))

      Usuń
    2. Ewinko! cóż za propozycja - nie mogę sobie odmówić :) przyjemnie będzie zobaczyć na żywo, zachować na pamiątkę, jeśli tylko masz wolną kartkę, którą zrobiłaś na moje wyzwanie z mapką na której są sanki, jest w moich kochanych niebieskościach - to ja chcccccęęęę!!! :))

      Usuń
  6. Świetne kartki i super efekty z ekolinkami :) ( powiem w sekrecie, że moje już do mnie jadą ) .
    I jeszcze nie dziękuję za zabawę, bo to przecież nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci w jeszcze większym sekrecie, ja już po dokładce, mam ich jakieś 8 kolorów i to chyba mnie zaspokoi... na razie!

      Usuń
  7. Słodziaki! Fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niebieska z sankami jest dla Ciebie :-))) Poproszę o adres na maila ewinka2@gmail.com ,bedę wysyłać w przyszłym tygodniu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wszystkie, ciężko by mi było zdecydować, która jest NAJ. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I w końcu dołączyłam! Lepiej późno niż wcale. :-)
    Twoje dzisiejsze kartki są świetne! Te optymistyczne kolory zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, bardzo optymistyczne karteczki, które swoimi żywymi barwami dodają energii w takie mało słoneczne grudniowe dni. Bardzo mi się podobają, bo właśnie przełamują kolorystyczną tradycję. Bawiłam się z Wami wyśmienicie, byłyście dla mnie super mobilizatorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki :) Serdecznie dziękuję za super zabawę i motywację do pracy :)
    PS. małe pytanko: czy przedłużacie zabawę na 2016 rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal się rozstawać? nam też, jutro 6 stycznia, będzie post...:)

      Usuń
    2. oj żal, żal. Cieszę się że dalej działamy razem :)

      Usuń
  13. Inko kartki są świetne - zachwyca mnie zestawienie kolorów i kompozycja elementów!!! I ja dzisiaj dodaję swoją ostatnią kartkę w całorocznej zabawie. Dziękuję Inko Tobie i Rudlis za ten pomysł i jego realizację - był świetny i dla mnie prawdziwie mobilizujący, by przygotowania świątecznych kartek nie zostawiać jak zwykle na ostatnią chwilę:) Ogromną przyjemnością było również oglądanie prac innych dziewczyn. To był bardzo miło spędzony czas:)!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz, jeśli miły, to podwójnie dziękuję ;)